Revolt Advanced Pro rowerem roku 2022 według BikeRadar!

piątek, 13 maja 2022

Produkt

Portal BikeRadar i magazyn Cycling Plus ogłosili zwycięzców corocznego konkursu "Bike of the Year". Giant Revolt Advanced Pro nie tylko zwyciężył w kategorii rowerów gravelowych, ale także jako pierwszy gravel w historii zdobył nagrodę główną!

Było to historyczne zwycięstwo flagowego modelu z serii Revolt. Giant Revolt Advanced Pro 0 nie tylko wygrał w kategorii rowerów szutrowych, ale także stał się pierwszym gravelem, który zdobył tytuł "Bike of the Year".

„To rower, który w równym stopniu zapewnia osiągi i wszechstronność, a także idzie z szutrowym duchem czasu” - powiedział Warren Rossiter, redaktor w BikeRadar i Cycling Plus.

Rossiter przewodniczył zespołowi testerów, którzy dokładnie przetestowali najlepsze rowery szosowe i szutrowe tego roku, aby wybrać jeden najlepszy model. Do finału zakwalifikowali 22 rowery, z których zwycięzcą został Giant Revolt Advanced Pro.
 
W swojej recenzji Rossiter szczegółowo opisał niektóre z kluczowych zmian najnowszej generacji modelu Revolt Advanced Pro, w tym lżejszą kompozytową ramę, zmienioną geometrię oraz lepszą adaptację do terenu.
 
„Ewolucja nowej serii Revolta opiera się na sprawdzonym, gravelowym rodowodzie. Dodając do tego bardziej wyścigowy charakter i większy prześwit otrzymujemy w rezultacie najlepszą zabawę, jaką możesz mieć na rowerze z barankiem” - napisał Rossiter. „Największą zmianą jest jednak sposób, w jaki unowocześniono geometrię - Giant zmienił kąt główki ramy o jeden stopień do 71,5 stopni i jednocześnie obniżył wysokość dolnego wspornika (aby dostosować się do trendu szerszych opon).”
 
Rossiter zwrócił również uwagę na nowy, lżejszy widelec oraz nową funkcję flip chip, która pozwala rowerzystom zmienić bazę kół wraz z prześwitem tylnego koła, a tym samym zmienić charakterystykę prowadzenia roweru: „Z tyłu znajduje się hak typu flip-chip, więc możesz wydłużyć rozstaw osi, aby pomieścić oponę 53 mm (w pozycji krótkiej jest do 42 mm prześwitu).”

Do wysokich osiągów przyczyniają się również nowe koła Giant CRX 1. „Z wagą 1398 g (komplet) są to raczej wysokiej jakości koła szosowe, niż obręcze przeznaczone na otrzymywanie mocnych uderzeń” - napisał Rossiter. „Koła dobrze przyspieszają i mają solidną sztywność boczną”.
 
Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy, Rossiter napisał: „Przód jest ostrzejszy, szybciej reaguje i ogólnie jest zwinniejszy. Jednocześnie poprawie uległ komfort jazdy. Męczące wibracje pochodzące z jazdy po ubitym żwirze są zniwelowane dzięki wspornikowi siodła i kierownicy z technologią D-Fuse, która z łatwością pochłania wyboje i wibracje, a jednocześnie jest sztywna podczas sprintu”.
 
Aby uzyskać więcej informacji o konkursie i nagrodzonym modelu, przeczytaj pełną recenzją na stronie BikeRadar lub obejrzyj materiał wideo.
 
Szczegółowe informacje na temat nowej serii Revolt znajdziesz tutaj.

Udostępnij