Godziny pracy serwisu:
Poniedziałek - piątek 10-18
Sobota 10-14
Godziny pracy serwisu:
Poniedziałek - piątek 10-18
Sobota 10-14
1. Serwisujemy czyste rowery, w przypadku dostarczenia brudnego sprzętu, jego Właściciel może zostać obciążony opłatą za mycie sprzętu zgodnie z cennikiem.
2. Przed przystąpieniem do wykonywania napraw, wykonujemy wstępną wycenę kosztów. Wstępny koszt naprawy może ulec zmianie w trakcie naprawy. Informujemy Klientów o zmianach kosztów naprawy. W przypadku braku możliwości poinformowania o zmianach kosztów, termin realizacji zlecenia może ulec zmianie.
3. W szczególnych przypadkach (części zamawiane na potrzeby serwisu, usługi wykonywane przez podmioty zewnętrzne) wykonanie usługi może być uzależnione od wpłacenia zaliczki przez Klienta.
4. Jeżeli zlecona naprawa nie zostanie wykonana z powodu braku potrzebnych części Klient zostanie o tym poinformowany oraz wyznaczony zostanie dalszy termin odbioru.
5. W przypadku rezygnacji z dalszej naprawy roweru lub innego sprzętu, Klient uiszcza opłatę za wykonaną usługę i części użyte do chwili rezygnacji.
6. Odbiór powierzonego sprzętu jest możliwy tylko i wyłącznie na podstawie pokwitowania, które Klient otrzymuje z chwilą pozostawienia sprzętu w serwisie. W przypadku braku pokwitowania, Klient może zostać poproszony o podanie swoich danych osobowych.
7. Serwis nie wypożycza narzędzi.
8. Serwis udziela gwarancji na wykonaną usługę, co oznacza zobowiązanie do wykonania nieodpłatnej korekty w przypadkach zawinionych przez nasz zespół. Rozpatrywanie reklamacji możliwe jest wyłącznie po okazaniu wystawionego przez nasz serwis potwierdzenia wykonania usług (zlecenie naprawy z potwierdzeniem odbioru, paragon lub faktura).
9. Cennik usług jest integralną częścią regulaminu.
10. Klienci są zobowiązani do terminowego odbioru sprzętu. Po przekroczeniu 3 dni roboczych od daty poinformowania naliczana jest dodatkowa opłata za przechowywanie roweru lub innego sprzętu w wysokości 10 zł za dzień
11. Pracownik sklepu ma prawo do odmowy przyjęcia roweru na serwis.
12. Klient zobowiązany jest do pozostawienia roweru na serwis bez jakichkolwiek dodakowych akcesoriów (licznik, oświetlenie, fotelik, sakwy, torby, koszyk, zapięcia, bidony).
W przypadku pozostawienia wyżej wymienionych akcesoriów, sklep nie jest za nie odpowiedzialny.
Regulacja hamulców i przerzutek, kasowanie luzów, sprawdzenie połączeń śrubowych
Regulacja hamulców i przerzutek, kasowanie luzów, centrowanie kół, czyszczenie i smarowanie napędu, sprawdzanie połączeń śrubowych, wymiana części eksploatacyjnych (bez części)
Regulacja hamulców i przerzutek, kasowanie luzów, centrowanie kół, czyszczenie i smarowanie napędu, czyszczenie i smarowanie elementów łożyskowanych, wymiana części eksploatacyjnych (bez części)