Wysokiej klasy surowe włókno węglowe jest stosowane do produkcji niestandardowego materiału ramy w naszej własnej fabryce, oferując wysoki stosunek sztywności do wagi. Przedni trójką jest montowany i formowany jako jeden ciągły element w zastrzeżonym procesie produkcji nazywanym Modified Monocoque Construction.
Lżejszy, wygodniejszy i gotowy na zmienne warunki i zróżnicowany teren, ten na nowo zaprojektowany rower łączy wyjątkową wydajność z nowym poziomem prowadzenia i kontroli.
Główne korzyści
Lekkość i efektywność
Nowa rama kompozytowa Advanced oraz widelec kompozytowy Advanced SL łącznie oszczędzają 125 gramów w porównaniu z poprzednią generacją. Odnowiona geometria obejmuje niższy suport, dłuższy wysięg i bardziej ostry kąt główki ramy dla lepszego przyspieszania i podjeżdżania.
Precyzyjna amortyzacja
Nowa rama posiada obniżone połączenie widełek górnych o mniejszej średnicy rur, dzięki czemu lepiej pochłania wstrząsy i drgania. Karbonowa kierownica Contact SLR D-Fuse oraz sztyca D-Fuse działają jako system, pochłaniając wstrząsy bez poświęcania sztywności podczas skręcania, sprintów czy podjeżdżania.
Adaptacja do terenu
Flip Chip na haku tylnym umożliwia regulację rozstawu kół: krótki gwarantuje szybsze sterowanie, a długi większą stabilność przy dużych prędkościach. Ustawienie długie umożliwia również zastosowanie szerszych opon do 53 mm. Maksymalną amortyzację zapewnia dołączona sztyca D-Fuse, ale można też zamontować okrągłą sztycę o średnicy 30,9 mm lub sztycę regulowaną.