Odrodzenie legendy. Rower, który od ponad trzech dekad znajduje się w czołówce innowacji w wyścigach szosowych, został przeprojektowany tak, aby był jeszcze lżejszy, sztywniejszy i bardziej aerodynamiczny. Jest to najlepszy all-rounder dla mających obsesję na punkcie wydajności.

Nowy TCR Advanced SL Disc, zaktualizowany i ulepszony we wszystkich aspektach wydajności w wyścigach szosowych, zapewnia wcześniej nieosiągalny stosunek sztywności do masy, ułatwia podjazdy i sprinty. Daje też aerodynamiczne korzyści potrzebne do uzyskania wszechstronnej wydajności. To wybór zawodników CCC Team WorldTour, takich jak Greg Van Avermaet na wymagających trasach szosowych, które wymagają bezkompromisowej wydajności w dążeniu do zwycięstwa. Nowe aerodynamiczne ukształtowanie główki rury dolnej i widelca sprawia, że TCR jest niezastąpiony podczas ucieczek, sprintów i pościgów solo. Nowy TCR Advanced SL Disc opiera się również na sprawdzonych możliwościach podjazdowych, oferując najwyższy stosunek sztywności do masy, jaki kiedykolwiek pojawił się w TCR. Dodatkowe aktualizacje obejmują dodatkowy prześwit w ramie i widelcu, aby zmieścić opony o szerokości do 32 mm, najnowszą zintegrowaną technologię systemu kół i nową kierownicę kompozytową Contact SLR, zaprojektowaną z uwzględnieniem aspektów aero, aby była jeszcze szybsza w walce z wiatrem.

Główne korzyści

Najlepsza wydajność w swojej klasie

Dzięki najwyższemu w swojej klasie współczynnikowi sztywności bocznej do masy i zaktualizowanemu kształtowaniu rur aero ten zestaw ramowy został zaprojektowany tak, aby zapewnić profesjonalnym zawodnikom Giant doskonałe walory podjazdowe, wydajność aerodynamiczną i sztywność niezbędną do sprintu, żeby uzyskać wydajność pozwalającą zwyciężać.

Zaawansowana aerodynamika

W tym aspekcie można znaleźć najbardziej wymierne zyski TCR w porównaniu z modelami poprzedniej generacji. Każdy kształt rury został przeanalizowany, przeprojektowany i przetestowany w celu stworzenia ogólnej struktury o znacznie niższym oporze przy szerszym zakresie kątów wiatru pozornego. Rezultatem jest TCR, który jest szybszy niż kiedykolwiek w sprintach i jeździe solo.

Pełna kontrola

Zintegrowane hamulce tarczowe zapewniają płynną, potężną siłę hamowania i modulację w celu zapewnienia dodatkowej kontroli w warunkach zmiennej pogody i różnych warunków drogowych. Mocowania flat mount i nowe wkręcane osie poprawiają sztywność i mają pozytywny wpływ na prowadzenie, a dodatkowy prześwit ramy i widelca pozwala stosować opony o większej szerokości, nawet do 32 mm.

Udostępnij

Najważniejsze informacje

Każdy aspekt nowego TCR Advanced SL Disc został zbadany, zaprojektowany i przetestowany w celu poprawy ogólnej wydajności na szosie – od materiałów przez kształty rur po najnowocześniejsze rozwiązania inżynieryjne i produkcyjne. Wszystko jest bardziej aero i wydajne niż kiedykolwiek. Oto kluczowe technologie, które sprawiają, że jest to najszybszy TCR w historii.

TCR Advanced SL Disc with interactive tooltips

Technologie

Technologia Advanced SL
Geometria Compact Road
Zintegrowany wspornik podsiodłowy ISP
OverDrive 2
PowerCore
Kompatybilność z RideSense
TECHNOLOGIA HOOKLESS
System Giant Tubeless