Wysokiej klasy surowe włókno węglowe jest stosowane do produkcji niestandardowego materiału ramy w naszej własnej fabryce, oferując wysoki stosunek sztywności do wagi. Przedni trójką jest montowany i formowany jako jeden ciągły element w zastrzeżonym procesie produkcji nazywanym Modified Monocoque Construction.
NOWY RODZAJ ROWERU TRAILOWEGO, KTÓRY ŁĄCZY MOC, OSIĄGI I RADOŚĆ Z JAZDY. DZIĘKI LEKKIEJ KOMPOZYTOWEJ RAMIE, MIĘKKIEMU ZAWIESZENIU, NOWEMU SILNIKOWI I STABILNYM KOŁOM 29 CALI, NIGDY NIE BĘDZIESZ CHCIAŁ BY JAZDA SIĘ SKOŃCZYŁA.
Główne korzyści
Moc i dynamika
Nowy silnik SyncDrive Pro z momentem obrotowym o wartości 85 Nm wytwarza potężne wspomaganie pedałowania nawet przy niskich prędkościach. Lekka, sztywna rama kompozytowa klasy Advanced z zawieszeniem tylnym Maestro o skoku 140 mm i widelcem przednim o skoku 150 mm zapewnia pewne sterowanie i kontrolę na wyboistych szlakach.
Adaptacja do terenu
Nowy flip chip umożliwia dostosowanie kąta główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokości suportu do zmiennych warunków na szlaku i indywidualnego stylu jazdy. Wybierz pozycję dolną do szybkiej jazdy w ciężkim terenie albo wysoką, nastawioną bardziej na XC.
Uporządkowany kokpit
Nowy, zintegrowany z rurą górną wielofunkcyjny przełącznik wł./wył. modułu RideControl Go oraz montowana po dowolnej stronie kierownicy manetka RideControl Ergo 3 oferują łatwe w obsłudze przyciski i uporządkowany kokpit.
ADVANCED COMPOSITE
HYBRID CYCLING TECHNOLOGY
Innowacyjny system łączący energię elektryczną z siłą ludzkich mięśni, który pozwala cieszyć się mocą roweru elektrycznego w naturalny sposób. To zintegrowane rozwiązanie obejmuje moduł sterowania RideControl, RideDash, system akumulatorów EnergyPak oraz silnik SyncDrive Pro.
TYLNE ZAWIESZENIE MAESTRO
Cztery strategicznie rozmieszczone punkty obrotu i dwa łączniki współpracują by stworzyć pojedynczy, pływający punkt obrotu najbardziej aktywnego, efektywnego i niezależnego systemu zawieszenia na szlaku.
REGULOWANA GEOMETRIA
Flip chip umożliwia zmianę kąta główki i kąta rury podsiodłowej, wraz z wysokością suportu, by w pełni dostroić prowadzenie. Możesz ustawić niższą pozycję w szybszym i bardziej agresywnym terenie lub wysoką pozycję na wolniejszych, ciaśniejszych singletrackach.
ENERGYPAK 625
Nasz najbardziej zaawansowany system akumulatorów w rowerach elektrycznych jest schludnie zintegrowany z dolną rurą.
ENERGYPAK PLUS
Możliwość montażu dodatkowej baterii EnergyPak Plus, zapewniającej 250Wh dodatkowej energii.
SYNCDRIVE PRO MOTOR
Silnik wspólnie opracowany z Yamahą i zoptymalizowany pod kątem zawieszenia Maestro. Ma kompaktowy kształt i jest lżejszy od swojego poprzednika (waży 2,7 kg), dostarczając większy moment obrotowy (85 Nm) i będąc cichszym.
SMART ASSIST
Sześć inteligentych czujników, które precyzyjnie mierzą moc przyłożoną do pedałów, tak aby silnik mógł dostarczyć odpowiednią ilość wspomagania, tworząc naturalne, potężne wrażenie z jazdy. Pozwala to zoptymalizować wydajność energetyczną kolarza i roweru.
RIDECONTROL ERGO 3
Nowy panel sterowania na kierownicy, który może być umieszczony z lewej lub prawej strony zapewniając przejrzysty kokpit, w zależności od preferencji. Istnieje możliwość umieszczenia drugiego panelu sterowania, dodające kolejne trzy przyciski. Przyciski mogą być konfigurowane za pomocą aplikacji RideControl aby w pełni dostosować elementy sterujące do własnych potrzeb.
RIDECONTROL GO
Nowy, zintegrowany z górną rurą, wielofunkcyjny przycisk włączenia/wyłączenia może uruchomić elektryczny rower łatwo i szybko. Może również zmieniać tryby pracy silnika.
KOMPATYBILNOŚĆ 29x2.6"
Dodatkowy prześwit ramy pozwala wykorzystać opony o dużej objętości (aż do szerokości 2.6 cala) zapewniając większą przyczepność i kontrolę na szlaku.
SYSTEM BEZDĘTKOWY GIANT
Zintegrowany system kół i opon bezdętkowych zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę, zachowując łatwą obsługę i niezawodność.
RIDECONTROL APP
RideControl Ergo bezprzewodowo łączy się z aplikacją RideControl by Twój smartfon mógł pełnić funkcję wyświetlacza danych z jazdy oraz informacji systemowych.