{{ productAwardLocalized.Quote }}

TCR Advanced SL 0 Disc

2021

49 999 zł

Jaki jest mój rozmiar?

Item # {{ partnumber.code }}

{{partnumber.supplementaryGroup.introText}} {{partnumber.supplementaryGroup.urlLabel}}

{{partnumbersByColor()[0].description}}{{partnumbersByColor()[0].globalFrameSize}}

{{partnumbersByColor()[0].priceToFormat}}

{{partnumbersByColor()[0].stock.Label}}

Wysyłka z magazynu i odbiór w 7 dni roboczych.

Expected in our warehouse around {{partnumber.stock.DateExpectedToFormat}} and shipped in about 1 week{{partnumber.stock.DateExpectedToWeeks}}-{{partnumber.stock.DateExpectedToWeeks + 1}} weeks

Udostępnij

Odrodzenie legendy. Rower, który od ponad trzech dekad znajduje się w czołówce innowacji w wyścigach szosowych, został przeprojektowany tak, aby był jeszcze lżejszy, sztywniejszy i bardziej aerodynamiczny. Jest to najlepszy all-rounder dla mających obsesję na punkcie wydajności.

Nowy TCR Advanced SL Disc, zaktualizowany i ulepszony we wszystkich aspektach wydajności w wyścigach szosowych, zapewnia wcześniej nieosiągalny stosunek sztywności do masy, ułatwia podjazdy i sprinty. Daje też aerodynamiczne korzyści potrzebne do uzyskania wszechstronnej wydajności. To wybór zawodników CCC Team WorldTour, takich jak Greg Van Avermaet na wymagających trasach szosowych, które wymagają bezkompromisowej wydajności w dążeniu do zwycięstwa. Nowe aerodynamiczne ukształtowanie główki rury dolnej i widelca sprawia, że TCR jest niezastąpiony podczas ucieczek, sprintów i pościgów solo. Nowy TCR Advanced SL Disc opiera się również na sprawdzonych możliwościach podjazdowych, oferując najwyższy stosunek sztywności do masy, jaki kiedykolwiek pojawił się w TCR. Dodatkowe aktualizacje obejmują dodatkowy prześwit w ramie i widelcu, aby zmieścić opony o szerokości do 32 mm, najnowszą zintegrowaną technologię systemu kół i nową kierownicę kompozytową Contact SLR, zaprojektowaną z uwzględnieniem aspektów aero, aby była jeszcze szybsza w walce z wiatrem.

Główne korzyści

Najlepsza wydajność w swojej klasie

Dzięki najwyższemu w swojej klasie współczynnikowi sztywności bocznej do masy i zaktualizowanemu kształtowaniu rur aero ten zestaw ramowy został zaprojektowany tak, aby zapewnić profesjonalnym zawodnikom Giant doskonałe walory podjazdowe, wydajność aerodynamiczną i sztywność niezbędną do sprintu, żeby uzyskać wydajność pozwalającą zwyciężać.

Zaawansowana aerodynamika

W tym aspekcie można znaleźć najbardziej wymierne zyski TCR w porównaniu z modelami poprzedniej generacji. Każdy kształt rury został przeanalizowany, przeprojektowany i przetestowany w celu stworzenia ogólnej struktury o znacznie niższym oporze przy szerszym zakresie kątów wiatru pozornego. Rezultatem jest TCR, który jest szybszy niż kiedykolwiek w sprintach i jeździe solo.

Pełna kontrola

Zintegrowane hamulce tarczowe zapewniają płynną, potężną siłę hamowania i modulację w celu zapewnienia dodatkowej kontroli w warunkach zmiennej pogody i różnych warunków drogowych. Mocowania flat mount i nowe wkręcane osie poprawiają sztywność i mają pozytywny wpływ na prowadzenie, a dodatkowy prześwit ramy i widelca pozwala stosować opony o większej szerokości, nawet do 32 mm.

Najważniejsze informacje

Każdy aspekt nowego TCR Advanced SL Disc został zbadany, zaprojektowany i przetestowany w celu poprawy ogólnej wydajności na szosie – od materiałów przez kształty rur po najnowocześniejsze rozwiązania inżynieryjne i produkcyjne. Wszystko jest bardziej aero i wydajne niż kiedykolwiek. Oto kluczowe technologie, które sprawiają, że jest to najszybszy TCR w historii.

TCR Advanced SL Disc with interactive tooltips

Technologie

Technologia Advanced SL
Geometria Compact Road
Zintegrowany wspornik podsiodłowy ISP
MegaDrive
OverDrive 2
PowerCore
System Giant Tubeless
Kompatybilność z RideSense
TECHNOLOGIA HOOKLESS
360-View
TCR Advanced SL 0 Disc

Tabela rozmiarów i geometria

Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
  • M
      171 cm5’7”  to 181 cm5’11”
  • ML
      177 cm5’10”  to 187 cm6’2”
  • L
      183 cm6’0”  to 193 cm6’4”
bike diagram with measurements referenced in table that follows
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
  MMLL
ADługość rury podsiodłowej (mm) (inch)74029,177030,380031,5
BKąt podsiodłowy (degrees)73,5°73,0°73,0°
CDługość górnej rury (mm) (inch)55021,756522,258022,8
DDługość główki ramy (mm) (inch)1455,71656,51857,3
EKąt główki ramy (degrees)73,0°73,0°73,0°
FWyprzedzenie widelca (mm) (inch)451,8451,8451,8
GTrail (mm) (inch)59,22,359,22,359,22,3
HBaza kół (mm) (inch)98038,699139100639,6
IDługość tylnego trójkąta (mm) (inch)40515,940515,940515,9
JObniżenie środka suportu (mm) (inch)69,52,7672,6672,6
KStack (mm) (inch)54521,556222,158122,9
LReach (mm) (inch)38815,339315,540215,8
MPrzekrok (mm) (inch)74729,477330,480031,5
NSzerokość kierownicy (mm) (inch)42016,542016,544017,3
ODługość wspornika kierownicy (mm) (inch)1003,91104,31104,3
PDługość ramienia korby (mm) (inch)172,56,8172,56,81756,9
QRozmiar kół 700C700C700C
Specyfikacja
  • Rozmiary
    XS, S, M, ML, L, XL
  • Kolor
    Matte Raw Carbon / Gloss Unicorn White
  • Rama
    Kompozyt węglowy Advanced SL, zintegrowana sztyca ISP
  • Widelec
    Kompozyt węglowy Advanced SL, rura sterowa OverDrive 2 z kompozytu węglowego
  • Tylny amortyzator
    N/A
  • Kierownica
    Giant Contact SLR
  • Wspornik kierownicy
    Giant Contact SLR
  • Wspornik siodła
    zintegrowany z ramą (ISP)
  • Siodło
    Giant Fleet SLR
  • Pedały
    N/A
  • Manetki
    SRAM RED eTap AXS
  • Przerzutka przednia
    SRAM RED eTap AXS
  • Przerzutka tylna
    SRAM RED eTap AXS
  • Hamulce
    SRAM RED eTap AXS hydrauliczne
  • Dzwignie hamulca
    SRAM RED eTap AXS hydrauliczne
  • Kaseta / Wolnobieg
    SRAM RED, 12-speed, 10-28T
  • Łańcuch
    SRAM RED D1
  • Mechanizm korbowy
    SRAM RED D1 DUB, 35/48 z pomiarem mocy Quarq DZero
  • Srodek suportu
    SRAM DUB, press fit
  • Obręcze
    CADEX 42mm Disc WheelSystem (P:42mm, T:42mm)
  • Piasty
    CADEX 42mm Disc WheelSystem, oś 12mm
  • Szprychy
    CADEX 42mm Disc WheelSystem
  • Opony
    CADEX Road Race, tubeless, 700x28mm(25c), zwijane
  • Dodatki
    Uchwyt licznika (Giant, Garmin, GoPro), zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżki do opon, klucz do zaworu, instrukcja), jarzmo ISP (+25mm), ładowarka SRAM eTap/AXS z kablem
  • Waga orientacyjna
    6,59 kg

Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.

Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.